Meniu Principal

Stația mobilă – Prioritate la identitate 2022

Anunț pentru persoanele cu dizabilități care au domiciliul în municipiul Deva

Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva, având punctul de lucru (sediul) la etajul 1, în clădirea verde (în apropierea Primăriei) din municipiul Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 12, informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, domiciliate în municipiul Deva sau în localităţile componente, în colaborare cu structura Direcţiei Poliţiei Locale Deva ( transport), în vederea preluării imaginii, folosind echipamentele foto digitale din dotare şi de preluarea documentelor necesare emiterii noului act de identitate solicitantului, persoană cu dizabilitate/handicap.

Pentru ,,Dovada stării de sănătate al persoanei” se va solicita un certificat de încadrare în grad de handicap/bilet de externare din spital (de dată recentă) sau adeverinţa (de dată recentă) de la medicul de familie din care să rezulte că solicitantul nu se poate deplasa.

Solicitările pot fi făcute de către persoanele care solicit aceste servicii sau de către aparţinătorii acestora, atât în scris, cât şi telefonic la următorul număr: 0254/234 533 sau mobil 0726700767.

Precizăm că solicitarea acestor facilităţi nu implică niciun fel de cheltuieli suplimentare din partea solicitantului/solicitantei actului de identitate .

Direcția Publică Locală De Evidența Persoanelor Și Stare Civilă Deva

 



(Stirea urmatoare) »