DAS Deva: Actualizarea dosarelor pentru locuințe ANL
Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor din municipiul Deva care au solicitat obținerea unei locuințe ANL obligația de actualizare a dosarelor până în data de 23 ianuarie 2025, în vederea stabilirii listei de priorități în soluționarea cererilor de locuințe, valabilă pentru anul 2025.
Documentele se depun la Direcția de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4) – Serviciul Fond Locativ (Locuințe ANL), de luni până joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00 sau vineri, între orele 8:00-11:00. Potrivit legii, stabilirea listei de priorități în soluționarea cererilor de locuințe ANL se face anual, până la sfârșitul lunii februarie, luându-se în considerare cererile depuse până la sfârșitul anului precedent și se aprobă prin Hotărâre a Consiliului Local.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de telefon 0755.878.451, 0737.036.001 și 0254.218.030 / Tasta 4 (Serviciul Fond Locativ – Locuințe ANL), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 și vineri – între orele 8:00-14:00.
DE REȚINUT! Toți solicitanții de locuințe ANL aflați în evidența Direcției de Asistență Socială Deva au fost notificați, în scris, de Serviciul Fond Locativ cu privire la termenul limită de actualizare a dosarelor și lista actelor necesare.
Dosarele neactualizate până în data de 23 ianuarie 2025 nu vor putea fi incluse în lista de priorități valabilă pentru anul 2025. De asemenea, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință ANL în evidența Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: dasdeva@primariadeva.ro.
Potrivit datelor centralizate de Serviciul Fond Locativ, în evidențele DAS Deva se află un număr de 202 dosare de locuințe ANL. În prezent, instituția administrează 134 de locuințe pentru tineri destinate închirierii (garsoniere și apartamente), situate în trei imobile.
Direcția de Asistență Socială Deva