Persoanele care au achiziționat bilete la evenimentele cultural-artistice anulate își vor putea recupera banii
În atenția persoanelor care au achiziționat bilete la evenimentele de la Centrul Cultural Deva
Ca urmare a prevederilor Decretului nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și ale Ordonanței Militare nr. 3/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, Centrul Cultural ”Drăgan Muntean” Deva aduce la cunoștința persoanelor care au achiziționat bilete la evenimentele cultural-artistice anulate că își vor putea recupera banii la o dată ce va fi comunicată în timp util.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0354.408.907 – de luni până vineri, între orele 8:00-16:00 sau prin e-mail, pe adresa contact@centrulculturaldeva.ro.
« Dan Bobouțanu a semnat contractul de finanțare pe fonduri europene a proiectului privind revitalizarea centrului istoric (Stirea anterioara)
(Stirea urmatoare) Direcția de Asistență Socială Hunedoara »