Meniu Principal

Comunicați operatorilor din Call Center când semnalați deranjamente în alimentarea cu energie electrică

e-distribuție

În contextul actual, când fiecare dintre noi poate lua câteva măsuri de prevenție pentru menținerea sănătății tuturor, este important să vă informăm în legătură cu câteva acțiuni pe care le derulăm și pentru care vă solicităm sprijinul.

 În cazul în care semnalați deranjamente în alimentarea cu energie electrică, trebuie să comunicați operatorilor noștri din Call Center, conform informării Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă din 14 martie http://www.dsu.mai.gov.ro/informare-14-martie-ora-1600/, dacă vă aflați în auto-izolare sau nu
În cazul în care sunteți în auto-izolare:
• Când echipele noastre vor interveni pentru remedierea avariei, este necesar să purtați mască atunci când deschideți ușa locuinței, precum și pe perioada intervenției
• În timpul intervenției echipei noastre, este necesar să stați în altă camera
• Membrii echipei noastre vor purta echipament de protecție (mască, ochelari, mănuși)

În cazul în care nu sunteți auto-izolat, este necesar să păstrați o distanță de 1,5 metri față de operatorii noștri și, dacă este posibil, să așteptați în altă cameră, pentru a asigura același nivel de protecție pentru ambele persoane
În cazul în care nu ne furnizați detalii despre starea dvs, operatorii noștri vă vor solicita să completați un formular pe propria răspundere pentru ca echipele noastre să desfășoare activitățile necesare și să ia toate măsurile preventive care se impun.
Nu uitați că, pentru a ne semnala deranjamente, ne puteți suna sau scrie la datele de contact de aici: https://www.e-distributie.com/ro/contact.html