Meniu Principal

Infrastructura rutieră rămâne o prioritate pentru ministerul condus de social-democrați

Administrația Grindeanu de la ministerul transporturilor și infrastructurii nu doar a pus în mișcare marile proiecte ale regiunii Nord-Est – autostrăzile A7 și A8, dar înregistrează rezultate excepționale și pe celelalte paliere.
 Iată câteva cifre și date edificatoare:
  •  Investițiile realizate în infrastructura rutieră – bani cheltuiți efectiv – s-au dublat în 2022, au ajuns la 8,4 miliarde de lei;
  •  Valoarea totală a contractelor semnate în 2022, pentru infrastructura rutieră, este mai mare decât valoarea contractelor din anteriorii 5 ani;
  • Numărul proiectelor în 2022 a crescut cu 63% față de anul anterior;
  • 91% din fondurile PNRR alocate pentru infrastructura feroviară au fost deja angajate prin proiecte și contracte semnate. Din 3,4 de miliarde de euro alocate în PNRR infrastructurii feroviare au fost semnate contracte care în total însumează 3,1 miliarde de euro;
  • Ministerul Transporturilor a cerut bani în plus – 500 de milioane de euro – aferenți exercițiului financiar 2014-2020 care riscau neangajarea, pe care i-a cheltuit integral. Astfel pentru prima dată se consumă toți banii europeni alocați finanțării infrastructurii;

Toate acestea sunt performanțe remarcabile care dau caracteristicile definitorii ale ministeriatului Grindeanu la Transporturi, respectiv ritm intens și eficiență

 



(Stirea urmatoare) »