În atenția solicitanților de locuințe sociale din municipiul Deva
Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor care au depus dosare pentru obținerea unei locuințe sociale obligația de a reactualiza dosarele cu documente până în data de 29 octombrie 2021, în vederea întocmirii listei de priorități valabilă pentru anul 2022.
Documentele se depun la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (str. I.L. Caragiale, nr. 4) – Biroul Fond Locativ (Locuințe sociale), etaj 1, camera 4.
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor este disponibilă și poate fi consultată pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială – PROBLEME / TIPIZATE / LĂMURIRI – Locuințe sociale sau accesând link-ul: http://www.primariadeva.ro/locuinte-a-n…/locuinte-sociale.
IMPORTANT! Dosarele care nu vor fi actualizate până în data de 29 octombrie 2021 nu vor fi incluse în lista de priorități valabilă pentru anul 2022.
Pe de altă parte, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: dasdeva@primariadeva.ro.
Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380 și 0737.036.002 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva